| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
| 好正丫XD |
睇左死亡筆記lu....好正..阿月真係好奸.自己女朋友都唔放過..不過佢真係好叻..d推理同邏輯思維好勁.
而"L"....唉.飲咖啡定唔知奶茶.用d軟糖放落去都唔只.仲用自己食緊的珍寶珠黎攪..真係好鬼怪..
不過佢d推理同邏輯思維都好勁...唉.仲要等到11月先有次回 好想快d睇丫... |
| 刊登時間︰2006-08-15 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| DT |
好正丫 陶[吉吉]隻碟...今日係咁聽...唉.好想睇死亡筆記丫..日日都係咁係屋企hea.又冇人chat .
d人又成日"隱形" 唉..好悶丫><
仲有 我sell 去睇stephy 同小方的tickets 30大元...要的留言 |
| 刊登時間︰2006-08-14 02:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| 打波 (l o l) |
今日又係好似平日咁.係hm到打wining...唉..之後
扛比d人叫佢地打波.但個個都唔通.-0-.咁未自己落lor
之後見到鄧力.好彩/\/\...之後同佢+佢個fd 同d人3on3
比人屈高..=m= 打到7.30到 .李文浩先黎..之後就見到
屎亨.同粗日仔.. 同佢地一齊打波.鬥左一場.番去搵鄧力
之後又鬥多場就走luu 因為都9.50 la 番到去 比阿媽話-0-
第一次打到咁遲先返hm..正 ..==+ |
| 刊登時間︰2006-08-12 04:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 21 | »
|