XxRAVILAMxX
暱稱: #vvInG*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SWIMMING GALA
終於可以舒服下
2007-05-05
又有hoilday la
YEAH 放假
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
白目論壇=3=
最近訪客
最近沒有訪客
blog plant
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 6
今日人氣: 25
累積人氣: 2096
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


2006-08-02

最佳損友 陳奕迅

作曲:Eric Kwok|填詞:黃偉文

朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首 懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救 朋友 你試過把我批鬥
無法 
再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友

從前共你 促膝把酒傾通宵都不夠 我有痛快過你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久 別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙 即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭 但說過去 卻那樣厚

*問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
 為何舊知己 在最後 變不到老友
 不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
 來年陌生的 是昨日 最親的某某*

生死之交當天不知罕有 到你變節了 至覺未夠
多想一天彼此都不追究 
相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由 位置變了 各有隊友

REPEAT*

早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在接受了 各自有路走
卻沒人像你讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手

有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知
你又有沒有 掛念這舊友 或者自己 早就想通透
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於那日我沒有 沒有 遇過某某

刊登時間︰2006-08-02 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天


2006-08-02

KELLY CLARKSON LYRICS

"Because Of You"

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

刊登時間︰2006-08-02 12:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


又到左8月la 愉快

8月lu....唉...仲未買暑期作業同書.tim...係wor

有冇人有書單丫..我唔見左..有的係我msn 叫我la

 

今日又係9.00返果個咩試升的咩咩斑.唉.番到好悶..

之後就番黎睇草莓睇到4.30 就出去打波lu..

唉咁就一日..暑假d日子過得好快.....

好想搵人傾下msn  日日都好悶...

刊登時間︰2006-08-01 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


CHANGE 左個

今日番完學校之後..返到屋企訓..

之後見到有100%的動漫..

down 完就改下個blog .就係咁.

又一個下午了......

...而家個blog 似番男仔blog la ...

聽左成個星期 日文歌.轉番中文先^^.

叫.愛!一天.係之前e-kids 個tommy 唱嫁..

我覺得好好聽 so放左上去.希望大家鐘意

而家個版面風格同music la^^

 

刊登時間︰2006-07-31 04:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


CHANGE 隻歌

姑姑 估唔到你唱日文歌都咁正...-0-   隻歌叫「真夜中のドア」

刊登時間︰2006-07-30 01:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]