| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| HAPPY !! |
今日5.00去左打波..好開心..
打左一陣..去左buy野飲.仲同d人傾左一陣
之後到左8.00到就番左屋企lu..^^..
仲buy 左kfc 食..正..
終於同你fd番la..今日真係好!! 聽日就你生日la .....happy birthday^^
|
| 刊登時間︰2006-07-02 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 唔開心>< |
今日唔開心....maths .== 69/200..econ 21/100 .唉.>口<
仲要有個"朋友"聽日就走....之後又比阿媽話...
今日成日都係灰灰灰...
之後過左一陣..終於喊左.><....好耐都冇喊LU...不過喊左就真係開心D
唉.........WISH聽日唔好唔開心LA
被MIKI..JIMJIM 點中..........
1 ) 比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件
1. .....專一
2. .....錫我
3. .....了解我
4. .....重視我
5. .....愛我
2 ) 比人點左名要寫出10個你憎一個人既條件
1. 呃我
2. 玩我
3. 2頭蛇..
4. 出賣我.....為左小小野....咩都做得出....FD都可以出賣
5. 唔理我.又話我煩
6. 扮野
7. 利用人
8. 成日係度串串串
9. 成日都爆人野
10.講完D野唔算數
3 ) 點8個人做E份問卷[你被點名了!!]
LG.....DICK..BUT..VIVIAN..VINCENT.HONNI..曉兒.OSCAR...仲有一個..就比全部睇過我日記的人LA /\/\"" |
| 刊登時間︰2006-06-30 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| 又游水la今日 |
好開心..又游水..不過今日屯門泳池冇開到><.
之後就去左銀圍個泳池度玩水.正野.有滑水梯
之後係咁同人玩..玩到kid左 /\/\"哈哈.......
今日正呀..有joey la..肥豪.mary.臭晶.oscar
jimjim.仲有阿paul(不過佢唔知係咪太7.so甩底)
唉..仲以可以睇佢jel 頭tim ....嘿嘿....之後就去台竹
打辮爐..我地5個食左20碟肥牛..到左8.30就返home lu..
聽日派卷la..好驚丫..>< |
| 刊登時間︰2006-06-29 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 好開心!]]] |
終於test 完la 不過今日仲有tsa.
tsa 好easy呀..好多都唔洗寫字..
之後去左食野..食完就好開心咁返左home
因為有得游水..
今日得我..臭晶.mary.肥ho游jia 但係都好開心
之後去左食野...好開心咁又一日.
唔知聽日會唔會游呢!! |
| 刊登時間︰2006-06-28 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
| 我番黎la..^^ |
因為我要溫習...
我都好耐冇打過lu....sorry 丫大家...
今日我好開心丫...雖然一早去左補習..
仲補到2.00...不過..今日有得打波...
咩唔開心都冇曬...打到8.00到..之後
就去左同d fd 去左吹水..吹到9.10
就番左屋企lu...今日好正呀...好想日日
都係咁呀><.......
仲有29日jia....^^...............................就黎miki 生日la....
|
| 刊登時間︰2006-06-24 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|