XxRAVILAMxX
暱稱: #vvInG*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SWIMMING GALA
終於可以舒服下
2007-05-05
又有hoilday la
YEAH 放假
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
白目論壇=3=
最近訪客
最近沒有訪客
blog plant
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 2141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 27 日  星期六   雨天


/\/\/\/\/\/\--又游水啦今日--/\/\/\/\/\/\ 愉快

今日落雨都好開心....可能因為今日游水啦..心情十分好..

今日本來諗住8.50am起身.點知.9.30先起到..之後就出左去打機.之後oscar打比我..同我一齊打adidas 個online game..

之後就去補習lu..補完之後就同肥豪拎衫..游水..嘩 真係好玩呀..不過游完之後...隻眼好唔舒服.朦左.好似發緊夢咁..之後去左食kfc..同jimjim ..朱仔..食$128個餐.食完超飽..行都行唔郁!!! 但KAI棟同肥豪就話唔飽.想去食野..但係都係冇去..最尾KAI棟忍唔到啦.去左富健食涼粉..之後我地先番屋企...唉.行到過左都唔知..真係7過7PAUL .. 今日真係正..好想下個星期六.都係咁!!!

49日><

 

刊登時間︰2006-05-28 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


nnnnn烏龜nnnnnn 鬱悶

烏龜 
白兔 誰望見都願來抱抱
大概我天生不討好 看多眼也想嘔吐
也許你開心 我需要犧牲
友誼永固 做你的知音 不帶著情感 *You said you love me How can you leave me
 步即使再細 但都想跑到底
 沿途落後的烏龜 假使比不起白兔矜貴
 但總可以為你 付出所有力氣
 我再卑微 跟足你數百公里(都想每日陪你)* 就算 從未夠本事來愛你
在你眼中的這知己 每一晚也祝福你
我彷似烏龜縱輸了身位
也未怕世俗說多失禮 於半路停低 REPEAT(*) How can you leave me
步即使再細 我也落力到底
烏龜 假使比不起白兔忴貴
但總可以為你 付出所有力氣
我再卑微 都可以愛惜你

              仲有50曰!!
刊登時間︰2006-05-26 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


@@唔落雨la@@ 愉快

今日一起身...嘩.8.00am 嗱!!之後又好似上次咁..係咁一路食一路跑la..唉...成日都係咁..一係就訓唔到..一係就訓過鍾...今日我冇gel頭呀   好學生!! ....番到去..冇咩做.又係坐係到呆曬咁..之後又好似傻左咁係咁睇住vivian ..我無心嫁.只係悶冇野做  睇下你地有冇野玩jia ...之後去chem lab..見到d人玩轉book 咁未係咁玩lor..好野我知點轉la /\/\ 不過唔係轉到好耐...

之後到左lunch ..去左打波..唉.超屎波..係咁air.. 其實我不惱都係咁屎波嫁la..

好熱呀pth.. 成身濕曬..好似沖完涼咁..

到左中文....好索呀miss 潘..今日佢件33超令.令到我十分專心咁聽佢講野.!!

放左學.之後就去左打波..好好玩呀..已經三日冇打la  ..

仲有51日/\/\"

刊登時間︰2006-05-25 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 24 日  星期三   雨天


--------今天大出血------- 驚訝

今日我阿媽生日..5.00到就要出去mk食飯la.好正丫..去左金牛苑到食野 食到12.00到先番 超好呀..不過開心是有代價的.嘿嘿..我用左成$200大元buy 左份野比阿媽..嗚嗚..我的錢錢呀!!>_<..而今日返學冇咩特別的事發生!!.只係今日係留堂班到串小美 比較有趣!!

仲有52日!>w<

刊登時間︰2006-05-25 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二   雨天


!!下雨天.. 愉快

....又落雨啦! 嘩!d雨好令好浪漫呀..

(天音:)唉..d人又short 左la..落雨都話浪漫==

...........我冇short!!

(天音:)你有!!!

..........算la!!當解決左la

(天音:)未解決!!

..........解決左!!

(天音:)未解決丫士多啤梨!!!

...........o咀..(又比串了)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

今朝特登早d起身沖涼..真係好舒服呀  .點知.今日唔記得拎遮..不過.好彩番學個陣停左雨.如果唔係就慘la..返到學校.放底個bag 就去個toilet 點知..見到andy 係咁比人打..唉.都叫你唔好成日打人嫁la "/\/\"  之後去左開locker ...

食2下香口膠.咁就上堂lu..第一堂phy ..都唔知今日做咩..係咁發呆..

之後就到eng堂..我當然唔放過依個好機會la..用左一堂黎訓 之後訓完就同oscar 玩billy 部手機嘩..超勁呀..玩三人籃球.win 電腦46:2呀..

到左rest 好悶咁又走左去3a..點知比鑫鑫串.不過佢都係玩啫.唔怕la..之後同jimmy係條走廊到吹水...吹得不知幾開心...

rest 之後.到左死亡的maths孖堂..呀好悶呀  佢係唔係因為成日聽耶穌.. so 係到"傳道"呀...

之後到左lunch ..哈2肥仔同肥豪比人玩..下次小心d呀ma../\/\

中文今日..好好笑..miss poon 係到teach我地..突然vivian 係到叫.仲成塊臉紅曬..洗唔洗咁驚呀..原來你咁怕蜘蛛的..嘿嘿

之後到chis..好攰la我 so 又訓左..放左學之後仲以後可以打波tim..不過 "個天唔鐘意我" so 冇得打 !!我已經3日冇打波la ><

唔好落雨la....                                        仲有53日jia..><

刊登時間︰2006-05-23 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]