HAP1 B-DAY T0 ME!!`14歲啦>3<
今日同低B去海洋公園..
8:00搭車搵佢..佢好冷淡L0.. ... ..
算啦:]之後落雨..勁驚冇得去..最後都去到:]哈哈
T0TAL..3次大空摩天輪..2次飛車同過山車`唔識嗌啦真係
跳樓機` 海盜船 變香蕉船-0-水飛車 飛千秋 EAGLE..
12次`
最後搭車個陣..低B死左-0-又大聲鬧人..咩事T^T
我諗得好清楚..大個女..S0我最後冇嬲你..
都唔會再成日叫自己亂諗野..因為咁樣諗得多我會死T^T
之後去食意粉`88-0-唔係80蚊架咩?!唔知..
之後傻左咁為低B喊..因為今日都0K開心..唔想咁快就END..唔捨得..
聽日唔知點呢?
THZ咁多位同我講生日快樂既朋友仔:]
特別係呀根+5香臭丁:]
|