唉..好悶呀..=3=" 岩岩睇呀屎日記..有同感.. 我都記得個日..d氣氛好好..=] then睇呀湘日記..好無奈..俾人發現左=3= 想搵呀根佢地..學打麻雀..:] 唉..又想同你出街-3- 呢排成日都俾人管住哂..好煩.. 唉..失眠..成個人好辛苦.. .........................................個頭又7左.. 咩事?!呀e家..