哈哈`好開心呀.. 終於整左個新日記啦:]` 今日城北上飲喜酒.. FD子個個走左去補習.. FD子心中.. 是否每個也有不同位置..!? 我覺得自己好像好渺小.. 小得就像..沒有我也不打緊.. 吊..@/\@.. 又亂諗野..屎忽鬼!`