唉..我岩岩打既日記.. 係咪廢架?!** 唉><.. 你今日朝早講既野.. 我原本覺得佢係幫我打左支強心針.. 原來係冇用架.. 你惡..點解要對我惡.. 一切一切都係大話?! 大話精>/\<.. 唉..我個心痛..心淡..心碎..係咪應該呀?! 唔想打發生咩事.. 屌..個屋企好撚煩呀!`