又嗌交呀..吊!`
唉..咁人地明明同你做緊EXCISER..
你又打緊機..咁我唔開心係咪應該呀?!
之後我封你係我唔岩..
但我唔開心先咁做..
你又咁鬼死大聲鬧我..
唉>/\<"
你以前好鍚我..E家...!?
好似已經唔再理我既感受..
做好多野都係專登激我..
係我唔岩..再1次CUT你線..
我唔應該有呢個承諾?
因為我做唔到?!
唉>/\<"唔HAP1`
:::雖然我知最後我2個實冇事`
但係..日日都嗌唔係辦法..
我對住你..唔識CONTROL情緒..
對唔住!!`
我真係太敏感`
ENG好似死緊咁>/\<
|