上一篇係係老公屋企打..無聊麻*V*..
咁岩老公又番左言..S0我唔打算DE1..
呵:]
今日好熱唷@/\@..E家唔想行路啦..
熱辣辣..
TEST CH1S..
以為好易..MC同填充就差唔多識哂..
係LONG QUESTION..吊..
吳S1R講個D都冇乜考=0="
老吹=3=..搞到冇左好多分呀..@/\@
ART X 3..好悶呀..
好想訓..係因為夏天?!
俾巫麟講左一句..搞到好無奈..=3="
CHIN X 2..
調左位..點知俾蕉蕉發現..
同隻雞玩..又俾蕉蕉話..
好L煩..
**識左個女仔..識既方法勁LB..
LUNCH..傾MK..唉..
我唔覺佢有咩問題..
唔通佢真係姣?!
呢排好多人都咁話佢..@/\@
ENG X 2..
E L1問我會唔會同殷煒城去SWIM..
我都想呀>3<
但係你都唔識既=0=廢!`=3="
MATH..玩=]
放學即刻走走走..
6:30先番到黎..
E定塊面好[很]>/\<"
唉..我憑什麼愛下去..去愛你?!
我自己做不到對你的承諾..
|