今日本身想溫書..
但係老公叫我去睇佢踢波..
咁岩表姐個D唔係度..
咪去睇下個衰仔囉>33333<"
臨去之前搵唔到條KEY..嚇死我=0="
去屯門等佢啦..
冇左7蚊..
5蚊特登[唱]錢既..
用左2個1蚊打俾佢..
算@/\@
之後就同佢行去佢踢波個度啦..
老公好曳呀>3333333<"
之後去到..
佢冇帶學界証..搞到呢場唔計..
變左FDLY..=0="
老公..算啦..唔好唔開心..
[我知你冇乜=00="]
算啦..就當1個教訓..=3="
之後佢地入左6:1,,
唉..如果呢場同下場W1N左..
就入得入決賽架啦=3="
呠呠..
老公成身臭汗..@/\@
呠..好香?!HA2..
THEN四薯片當LUNCH..
勁好味@V@呵呵..
就去左佢屋企玩啦..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.
4:45番屋企啦..
老公陪我陪全程..
我今日就用左50大元..
買野食俾個老公麻=3="
呠..我值得既=]
搭車個時見左KK+高丸..
點知見到我鄰居..嚇L死..
唔知佢見唔見到我呢?!
驚!!`
|