今日係一日唔好既日子..
別提了..@/\@
FD子喊了..唔好喊..!!
我都喊:[真的很不開心..嗚嗚..
-轉台..
派左MATH..43/100
BCS份卷好L易..BUT我都唔合格..=[
加上某人好L激動..唔理我感受@/\@..某朋友都合格..
我呢..都係原地踏步..?!
唉..
HIST..64/100
某人高我2分..嗚!`
GEOG..29/50
YEAH..多謝=]
其他既唔提啦..
LUNCH..呀屎俾我既感覺好怪..
文希唔開心?!
我都好似冇人理..好唔慣..
:::老公某人..請你按你的右鍵=]
請你覆番之前既日記..留言=]証明你有睇..
加油加油=]
13號應該小學BBQ..*V*
就電負離子=]好野!
|