嗚嗚..今日一起身..
就忙著洗野..又冇乜點食早餐..
M痛+肚餓..WTF?!*
搭車返去=]老公係咁激我..嗚嗚..
辛苦死我..@/\@呠*`
返到去溫左陣CHIN..
唔L識@/\@..
TEST個時都唔多識..肥硬嗎?!
我中文真係冇乜點溫呀..!!
個呀S1R成個KAI子咁..*V*
CHIN..同雞玩啦ALSO..
佢成日要我放頭髮..=0="
GEOG..蕉蕉唔知咩事..
好耐都味理..
我同丁子[新改`]係度做中文EX..
巫麟個D嘈到..俾佢嚇L死左..嗚!
之後交中文EX.時..蕉蕉估到我地係堂上做HW..=0="
CHIS..派卷..差左>0<
俾條8公串..>/\<衰人..
62.5/100`唉"/呀杜個班30個90分呀..D1U你..-3-
RECESS..陪文希..=]
ENG X 2..勁快過..
作文+同E L1傾計..
LUNCH..咪又係咁過..
:::我只係想你同你D FD唔好生疏..
唔係想你做跟尾狗..令你唔開心..XXX!`
MATH X 2..發夢..
H1ST..做WB..=[
之後去左老公屋企=]
番黎見到文希..
APPLE去個時又見到..走又見到..哈2..
有緣有緣=]
-唉..表姐都唔係聽日番..
點俾錢我去電負離子WO..
我想去呀根個間電呀..
唉..E媽又俾左D 198既..叫我去電佢個邊個間..
唉..都唔俾錢我食飯..
邊有錢電呀..好唔開心呀..@/\@
都唔知電得好唔好..唉..
想去呀根到電呀=/\="嗚嗚..
-今日同呀嘉傾電話..
屌..激L死..
你自己MSN少人..
我多過你..
你唔可以話我姣架WO!!
我拍拖唔等於我姣..
你唔拍拖唔代表你唔姣..屎忽鬼.."/
|