失眠..好辛苦>0<WTF!!`
今日8:00起左身呀D1U..
唉..都唔知乜L事呀我..
唔HAP1@/\@
THEN 11:00就出左去搵老公..
去左電負離子啦..
屌佢老味..好唔掂囉!`
唉..300呀>0<..
大出血啦我+老公..
又唔知個D呀嬸UP乜..
又搵個工人黎同我電..D1U..
剪又剪得唔好..去番之前個間總好..
250..好剪得OK啵..電又勁直..
呢間真係唔得..前面都唔係好直炸..妖..
講起就嬲@/\@算啦!`
不過勁似W1NN1E-0-"唉..
-髮絲舍`<-FUCK!!
之後見到呀杜+湘..傾左幾句..
又走啦..去度打機..訓教..又熱又涷..PK!
5:30走..老公8達通冇錢WO-00-"
黎又唔陪..走又唔陪..唉..算啦..*>*
PS:屁屁問左條好白痴既問題..
我真係想話下佢>0<..點諗野架..嗚..好無奈..
你唔想覆我D日記就算啦..唔迫你呀=]
型!!
|