今日文希叫我陪佢食LUNCH.. 去左市中心:]食KFC.. 我冇食..佢就一路食..我地就一路傾.. 同佢好多野傾=]哈哈!! 之後去左影貼貼..1個字..GAP!` 之後周圍遊..`又去左唔邊度既M記食野.. ALS0冇食..20蚊雞又冇左啦>0<呠2` :::自己真係認路好差.. 其實今日好多地方我都去過好多次.. 但係都唔多識番屋企-0-" 最後..行路番..驚冇$呀8達通=3=.. -老公好惡..我憎死你..