-417 有電話既日子..DHC=NEC.. 我部電話好冬瓜咩?!` -418 同E MA去左海洋公園..玩到死左-______-" 8:00起身-9:00先番=3= 夜晚好易就訓著啦.. :::生日個日應該同老公去多次=] 同FD慶祝生日都唔知去邊..-3-唉` 唔知有冇人記得呢?!:] -419 見老公..去田園..好多蚊.. 去左陣又番屋企.. 聽日番學-3-..