今日本身係小學BBQ既..點知個天囉.. 想落雨..最後變左得我+嘉+屁屁行街.. 去左屯門碼頭買校章..之後食野.. 食完去市中心影貼貼..之後去左天水圍.. 開心:] 好攰..唔打啦..
T0 U S0R1..冇心愛落去..