今日係星期三,..........尋晚睇波.....~!!!!!
四強大戰.......德國對意大利!!!!!!
相方打左90分鐘..........都冇紀錄.........
咁就打加時啦.......當時我都有少少眼訓..~~~
因為果陣都成5:00~~~~同埋果陣時........果90分鐘~都幾悶下........
岩岩......加時上半埸開波.........戲欲先黎........幾緊張呢15分鐘~~~
大家兩隊係咁狂隊對方...互攻.......如果唔係保方同列文有表現~~~都有幾多入球~~!!!
意大利有兩球都幾唔好彩....一球中柱一球中眉....!!!!!
到左加時下半埸~~打左成13分鐘都冇紀錄......奇連士文~~~~響度笑...仲唔射12碼!!!!
點知就響呢個時候........派路響禁區邊文個波俾個3號(唔記得叫乜野名)
之後一射~一個內彎波~入左響遠處..........超令....!!!!!
奇連士文乜笑話都冇曬........之後仲因為搶攻~俾人突破穴位陷阱~~再黎一個撞牆~~~
卒至就整多粒~~2:0完埸~!!!!
唉.......德國真係慘............
當我睇完波果陣~~~~已經5:30!!!!我仲嚇左一下.....
因為個天已經開始光....真係第一次(自己一個)
今日仲訓到2:30添.......遲d2:30又有呀~!!!!
葡萄牙對法國~~~~少少想睇~!!!
依家仲掙扎緊~!!!!><""" |