今日係星期五........返學~對卷~~!!!!!
今日都幾唔捨得架.........最後一日啦~~~~中二級~!!!!
話咁快又過左一年啦~~~真係快~~!!響呢個中二級入面~~~
我識倒好多野~!!!!識左好多新同學仔~~!!!好好玩~!!!!
最開心都係識倒爆江(郭吳江阿蛇)~~~XDDDDD
我會一世都記住佢個大肚兜...........因為佢有一個好處~~~~~
就係俾人打劫果陣~~~~可以用人''空''人~!!!!!
有呢樣野不突止呀~!!!!!隨時人地一刀捅過黎~~!!!都有個大肚腩打住先~~~
唔會插親D心肝脾肺胃先啦係咪先~~~~~XDDDDDD
另外........斌斌SIR~~~佢D教書方法好店呀~~~~~佢令到我IS既成績進步得好勁~!!!!
如果佢下年都係度教既話~咁就好啦~~~~~希起碼有D乜野唔明都可以問佢啦~!!!!!
依家都冇乜野希望LU~因為佢都講左會離開白約翰呢個大家庭~~><"""so sad
話咁快~下年又升中三啦~~!!!真係唔多想.....因為咁又表示左.....離會考又近左啦~!!!!!!
唉......真係開始有少少擔心的感覺..............
講返依家先~~~今日既最後三份卷都派曬左~~!!!!
中文果科....我俾佢整死左啦~~~~先得78/120~~~~我唉........
真係死得人多囉~~~!!!!!!.......><"
報告下d成績先.........
中文:78/120(65/100)
英文:70/100
maths:61/70(87/100)
科學:73/80(91/100)
中史:84/100
地理:57/70(81/100)
歷史:41/60(73/100~張紙仔)
今次真係俾科中文打死左啦~!!!!!唉...........
不過算啦~!!!!!都考左........
唯有下次再奸爸爹過啦~!!!!!!!
希望今次可以入返全級20名啦~!!!!加油哦~!!!!
大家都係呀~~!!!!如果今次衰左~下次再黎過~^^ |