今日係星期二............係一個考試既day 4!!!!!
今日考踢毽子..........最少要踢3下~~~~~先合格..............我好驚呀><
因為我唔多識踢........80%唔識~~~~!!!!所以有少少陣既feel~~
到我啦~~~唔應該咁講~因為我係第一個考~~~~~!!!!><"""""
我考呀考呀~~~~~~好開心~竟然踢左6下...........都叫做合格呀~!!!!!
店呀...之後果兩堂係英文........本身都幾悶架~~~~不過我地呢兩堂用左黎睇戲.......
睇''海底奇兵'''~~雖然係睇過幾次~不過都好過上課呀~!!!!!~~~~
真係好開心~~~~因為上堂正係得4堂~頭4堂都係玩既~!!!!^3^""""
之後就放學啦~~~~~~去左鳳體館睇三人籃球賽~~!!!!
阿安好勁呀~~~!!!!!!店.......下次一定win~~~~~
聽日仲正呀~~~~放假.....不過我會去奧海城~~~~~因為...........................
183club黎啦~!!!!佢地唱簽唱會...............正~!!!!!
我一定會去架...........期待聽日既來臨........
希望聽日可以拎到佢地個簽名啦~!!!!!!!!
|