| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 4 月 12 日 星期三 |
 |  |
| ~開心的一天~ |
今日係星期三..............
今日係崇拜呀~!!!!!
有四個女仔黎左呀~~~~佢地係一個組合..............
我覺得佢地唱歌都唔錯~~~~~~
我買左一個佢地d碟.................都幾好聽~!!!!!!!!仲有簽名添~~~!!!!!
之後我地就係學校玩呀~~~~~~~~~玩左好多野~~~~~好多都係細個果陣時玩架~~~~
依家玩番真係好好玩~~~~~玩得好開心呀~!!!!!
聽日開始就係放假啦~!!!!!!
真係好開心~~~~不過有好多功課做下呀~!!!!!!!
慘慘慘慘~~~~~~
算吧啦..................希望個ut可以考我好d啦~!!!!!!!
今日玩得真係好好好好好好好開心呀~!!!!!!!
希望聽日過得仲加開心啦~!!!!^3^
|
|
刊登時間︰2006-04-12 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |
 |  |
| ~終於都告一段落~ |
今日係星期二~~~~
係ut的最後一日~~~~~~
今日考完左~~~~~~都唔錯~~~~
不過唔知點解硬係唔夠時間做~~~~~~~
今次又有一題冇做啦~~~~~冇左6分~~~~~~~
真係冇分冇分慘慘慘~~~!!!!!!!

都ok啦~~~~~~今次~~~~不過就係個time掌握得唔好~~~~~
搞倒冇左幾多分下......= ='
中史~~~12分
地理~~~3分
history~~~6分
唉~!!!!!!
唯有下次~~~~再努力d啦~!!!!!!
之後我同好多人去左唱k呀~!!!!!!
好開心~!!!!!我唱左兩隻王子變青蛙d歌呀~!!!!
好好聽呀d歌~~~~~不過就唔係全部都冇~~~得兩隻~~~~~
不過都好過冇呀~!!!!!!>3<""
聽日就係崇拜呀~~~~冇野做~~~~~~~~
之後放假~~~~~雖然係咁講./.................
不過有幾多功課下.....都唔算係......
做功課都冇曬d時間......
不過我會安排好我d時間架.........
希望聽日可能玩得開心d啦~!!!!!!! |
|
刊登時間︰2006-04-11 09:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 64 | »
|