| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 3 月 29 日 星期三 |
 |  |
!~~仲未好呀~~!  |
今日係星期三~~~~~~~~
我今日有返學啦要~!~!~!~!~!
因為就黎ut啦~~~~我驚佢教新野呀~!!!!
想唔返都唔得啦~!!!!!唉...................
我個病仲未好呀~!!!!!!好辛苦呀~~~~~~
究竟要幾時先好架~!!!!!!!> <"
聽日就要maths quiz呀~!!!!!!
返唔返好呢~!!!!!唔返又唔得~!!!!!
返又唔舒服~!!!!唔返又驚佢會教新野~!!!!
驚自己會追唔倒~!!!!!~唔通針真係冇兩頭利~?!??!!= =''
oh~!!!!!都唔知點算好~!!!!!
依家講住咁多先~!!!!要溫書呀~!!!!
希望聽日開心d....不過最緊要都係個病快d好咁夠啦~!!!!!1> <"
|
|
刊登時間︰2006-03-29 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 |
 |  |
!~今日冇返學~!  |
今日係星期二呀~!!!!
我冇返學~~~~~~~~!!!!
因為實在太唔舒服啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又發燒喎~!!!!!!!!!!!!!!!1
唉............死啦~!!!!
就黎ut添架~!!!依家先黎鋪咁ge野俾我試下~!!!!> <"
聽日都唔知返唔返倒學~!!!!!!依家仲發緊少少燒呀~!!!!!!
希望聽日返倒學啦~!!~!!!!因為聽日有一年一度的pe堂呀~!!!!hehe
唔知份中文聯測卷點啦~!!!!!
好驚呀~!!!!!!!!!死啦~!!!!!!
希望個病快d好啦~!!!!!!
聽日要開心d~!!!!!!!!要休息啦~!!!!!
係咁先~!!!!!!8888888888888888 |
|
刊登時間︰2006-03-28 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 64 | »
|