今日係星期日................
係我地學校女子丙組ge首場學界賽~~~~~~~~~
個個都好緊張呀~!!!!!!!!!!!
我同欽兩個去到就岩岩開波.................
第一局我地之前仲咬住天循佢地d分~!!!!!仲領先過添...........
不過就有好幾個失誤.........讓波,開波踩界,店網等~!!!!!
令到我地個比數18:13(天循領先)~!!!!!!> <"
好彩黃曉珊佢d開波穩同埋勁~!先追返仲返超前~!!!!!!!!
我計過啦~!!!佢一共開左13個ace倒啦~!!!!!(第一局加第二局)
第一局最後由我地25比18勝出~!!!!
不過d失誤開始黎啦~!!!!!!
我地一共有5次失誤同開波~!!!!!!
不過個勢我地好d
所以第二局我地唔駛輸咁多~!!!!25比23
最後一局...........我地一開波~~~~勁到baba聲~!!!!
連拎5分~!!!!!比數係5:00不過又有少少失誤~!!!!!!
過左一陣比數7:4(仲領先~!!!!)
之後我地又係靠開波拎分~!!!!!!
12:8(都係我地領先)
不過依家黎啦~!!!!!~!!!!對方d鎚手唔知係撻q定係乜野~
連續幾球殺波都岩岩響個網前面落~!!!!!令到前排d人點都救唔倒個波~!!!!
仲俾人反超前.......12:13(天循領先)
我地埸邊d人幫佢地打氣~!!!!!!
最後我地終於拎左一分~!!!!!!
平手14:14
佢地開波~!!!!!!!!
知盈佢地個個都好緊張................
一開波~!!!!個波唔過網~!!!!!
比數15:14(我地領先)!!!!!!!
由黃曉珊開波~!!!!!!
一開波~!!!!!!過左網~!!!冇出界~!!!!!
一個ace就勝出左呢埸分組賽~!!!!!!!!
好波呀~!!!!!!!個個都好勁~!!!!!
只要響下一埸win埋就可以進身16強架啦~!!!!!!
今日我,欽同佢地都應該好開心~!!!!!
我今日過得好開心~!!!!!
聽日就要quiz啦~!!!!一定要努力至得~!!!!!!
希望聽日可以更加開心~!!!!!!!!!!^3^ |