| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 |
 |  |
| 好耐冇打lu~!!!! |
今日係星期二~!!!!!!
冇乜野做~~~~~~~
不過都好開心~!!!!
因為有四堂唔駛上~!!!!!!好波~
miss lau去左開會~mr lau又請左病假~!!
希望佢快d好啦~!!!!!
到左食午餐~!!!!!食曬左~!!1
去左打波~!!!!
殺波果陣唔小心大力左~!!!!
真係唔好意思~~~知盈~!!!
對唔住~!!!!對唔住~!!!!!> <""
跟住之後兩堂maths~!!!
又響度串三性人~!!!!!問佢死未~!!hehehehe
響係做數~!!!仲係功課添~!!!
有少少問題呀佢~教埋我地做~!!!!
唉...................
咁點會識呀~!!!!!!!too bad~
之後就放學~打左一陣波就走~!!!!!
冇打咁夜~!!!!!!
希望聽日可以開心d啦~!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-07 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 |  |
| 好悶~!!!!!! |
今日雖然係話係星期五~~~~~~
不過就一D興奮GE感覺都冇~~!!!!!!!
今日頭兩堂係PE~~~~~~~~
考踢 football呀~~~~~~
10球入左5球~~~!!!!!!!!!!!!!
唔錯唔錯~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後都冇乜野玩~~~~好悶~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放左學之後~~我去左上呢個英文講野班~~~~~~~~
都唔係上次果個阿mark教~!!!!!!!!!!!!!!!
有d唔係多開心~~~~~~~佢好好玩架~~~~~~~!!!
今次呢個係個男人黎ge~~~~
叫做julian呀~~~~~~~~~~~~~~~~
聽倒之後笑到我地死咁濟~~~~~~~~~~~~~~~
男人之家改左個女仔名~~~~~~~~~~~~!!!!!!
kakakakakakakakakakakakaka.................
之後又落雨啦~~~~~~~~~~~~~!!!!!!
冇野玩~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好悶~!!!!!!! |
|
刊登時間︰2006-01-20 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 64 | »
|