| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 |  |
| 買野~~~~~~~~ |
今日考中文作文~~!!!!
有兩種文體比我地簡................
一係記敘文~二係描寫文~
我簡左一呀....簡單d掛....................
之後我地粉頭四同阿欽去左打籃球~~
我問左好多關於位置ge野~~
我發覺冇一個位係岩我.......

不過我會簡控衛or中鋒~~~~~~~
打左一陣~我地反射鎖匙圈..............
我今日好勁~一球入左唔知幾多key~kakakakakaka(不過唔知點解~)
冇幾耐....阿欽走左~~~~~~~~~~
我地仲響度打~~~~
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打~~~~~~~~~
變左神經漢~~~打左成三粒中~~
跟住埋單果陣~~粉葛(鑫少)拎左張大牛(五舊)出黎~
我地個個響度哇佢.....仲話個"士頭婆"唔會收添~~~~~
點知佢收左~~~~~~
唉.........個"士頭婆"真係~~~
仲即係納左張錢~~認真候琴~!!!!!!!!
之後我地粉頭四去左買cam仔~~~
雞雞買左138蚊~~好令呀個cam仔~
我都想問番一個~!!!!!!!
不過冇蚊~~=.=''要番屋企收集多d至得~~~~~~~~
之後我地就飯屋企~~~~~~!!!!!!!!
各位同學仲有一科炸~~
大家要..........奸爸爹~~~!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-01-10 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
 |  |
| 開左好多日考試啦~!!!! |
響呢個期考進行得如火如荼之際~~~
我黎左呢度打日記~
已經好多日冇打啦...............
依家再次打番~kakakakaka!!
唔係我玩野呀~
係因為聽日考中文作文呀~
所以冇乜野溫~先上黎玩下姐~
今日考左IS呀!!!!!!!!!!><
不過響資料題果度~佢竟然.............................................................................................
出地理ge溫室效應~~~~~~~
差d比佢嚇親.~~~~~~~~~~
好彩之前d記憶仲有少少響度姐~
唔係真係死得啦~~~~~~~~~~~~!!!!
呢份卷都出得ok啦~唔係好難又唔係好易!!!!
我諗都可以攞倒幾高分掛~~(i hope that)
總結咁多日ge科目(6科)~~~~~~~
都考得唔錯ge~(我覺得)
不過英文唔係好大信心囉~~
希望唔會差得去邊啦~~~~~~~~
仲有一科history呀~~~~~~~~~
好驚呢一科~因為上次先得56分炸~
fighten away fighten away fighten awayf ighten away fighten away
fighten away fighten away fighten away fighten away~~~~~~~
好驚呀~!!!!!
都係唔講咁多啦~
大家咁多位1a的同學~~要努力哦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有四日炸~
加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!
加油.....奸爸爹!!!加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!~~
 |
|
刊登時間︰2006-01-09 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | »
|