| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
 |  |
| 開左好多日考試啦~!!!! |
響呢個期考進行得如火如荼之際~~~
我黎左呢度打日記~
已經好多日冇打啦...............
依家再次打番~kakakakaka!!
唔係我玩野呀~
係因為聽日考中文作文呀~
所以冇乜野溫~先上黎玩下姐~
今日考左IS呀!!!!!!!!!!><
不過響資料題果度~佢竟然.............................................................................................
出地理ge溫室效應~~~~~~~
差d比佢嚇親.~~~~~~~~~~
好彩之前d記憶仲有少少響度姐~
唔係真係死得啦~~~~~~~~~~~~!!!!
呢份卷都出得ok啦~唔係好難又唔係好易!!!!
我諗都可以攞倒幾高分掛~~(i hope that)
總結咁多日ge科目(6科)~~~~~~~
都考得唔錯ge~(我覺得)
不過英文唔係好大信心囉~~
希望唔會差得去邊啦~~~~~~~~
仲有一科history呀~~~~~~~~~
好驚呢一科~因為上次先得56分炸~
fighten away fighten away fighten awayf ighten away fighten away
fighten away fighten away fighten away fighten away~~~~~~~
好驚呀~!!!!!
都係唔講咁多啦~
大家咁多位1a,2a的同學~~要努力哦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有四日炸~
加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!
加油.....奸爸爹!!!加油.....奸爸爹!!!!加油.....奸爸爹!!!!~~

|
|
刊登時間︰2006-01-09 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 |  |
今日個party勁無聊=.=''  |
唉....今個party超無聊~
由野食講起先d野食都幾好食...唔錯!!!
不過個安排就very bad!!一拎d野上黎...(果個人)就話拆開d野食..話快d喎~
點知d男同學都未攞曬紙杯碟...d女仔就係咁吉野食...
妖....(唔好意思!!)好唔据(果個人)ge安排!
超級爆冇跌序....
玩遊戲仲衰...仲無聊....
玩大電視
d人鬼玩咩.....
幾多人出左去玩呀....
d人似自由活動多個似玩班會遊戲
人地b,c班
響度玩d遊戲都幾好玩
好過我地班果個
b班玩''zang''(普通話讀音)鄧仔
雖然係低b左d
不過我都覺得好過我地玩果個啦
唉....今日好無聊...
都係上年好~~好中意miss wong !!
今日之後我地打波.....
打到5:20先走
又見倒堅叔...佢響到同我地射波
佢好q勁.....我地都''o''曬嘴!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-20 09:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | »
|