| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 |  |
| 凍到我騰騰陣呀~!!! |
今日好凍...聽日仲凍....後日凍...不過有D回暖~
三日假期咁快就放曬啦~!!!d時間過得好快~
今日''三姓人''好激動...因為我地個個都想知自己考第幾...不過佢就死都唔肯講~但係,響我地強烈反對下
佢終於出招啦~!!!!
不過佢(笨)唔係講名次~而係搵2c的miss chan幫拖...一野搞店左我地~冇聲出~!!!
相反,,,2b的miss ho就好好人....雖然唔係講曬...但起碼都講左頭10名啦~!!!
唉....真係俾''三姓人''激死啦~
今日都詔得好開心....放學之後同阿欽打左幾耐下波....跟住又同好多人打波~
有珊...欽....盈....珍....仲有嘉燕~

不過冇端端就出左個1e的細菇(阿皓...唔知有冇打錯~)
聽日又練波啦~開開心心哦~
希望聽日可以開心過今日啦~

|
|
刊登時間︰2005-11-22 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 |  |
好開心呀~  |
今日好好'返'呀~!!!
仲同阿欽....珊曉......知盈...嘉燕....佢地玩得好開心呀~
今日玩果陣嘉燕笑得好甜同好開心...我見到都好開心呀~!!!

其間我地仲返左阿欽間小學...我都響果度讀過架....
不過教過我果個miss就唔認得我lu....都成7年啦~唔怪得佢o既
希望好快有下次可以再同佢地玩啦~特別係''佢''~
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
刊登時間︰2005-11-21 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | »
|