| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 3 月 13 日 星期一 |
 |  |
| 好凍呀~!!!! |
今日好凍呀~!!!!!!!
又唔多想起身~~~好想請假~~~~~~> <"
不過............我都係~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
起左身~~~因為有左一年一度ge體育堂~~~~!!!
成為左我ge推動力~~~~~hahaha~~!!
上呀上~~!!!好悶又幾開心~~~~~~~~~~
好快就食午餐啦~!!!!!去左馬天尼食~~~~~~~~~~~~
泰泰又響度同我地玩野~~~~
卒之~整到張單好多菜汁~搞到冇人肯埋單~~~
最後都係佢食呢個死貓~!!!!(好搞野~> <)
到左最尾兩堂啦~!!!好開心~
因為有''三姓人''上堂~(又可以疾佢啦~)
好好玩~!!!不過...................................................
呢兩堂原來係俾人借左~
仲加開心添.......唔駛上~!!1(一半一半啦~)
去左hall~先知原來有李樂詩博士講地球三極~~~
哇~~!!!!超正呀~!!!!!!
岩曬我~....今次一d都冇''釣魚''
d野好實用~~個個都聽到拍爛手掌~!!!
好開心呀~!!!!希望可以再有機會聽李博士講呢d野俾我地班同學仔聽~!!!
店呀.........................^^
之後就放學啦~!!!!!同知盈捉左一盤五子棋~!!!!!
終於打開勝利之門~!!!!
開心開心開心開心開心開心開心開心~!!!!
希望聽日可以更加開心~!!
|
|
刊登時間︰2006-03-13 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 |
 |  |
死得啦~!!!  |
今日係星期六~~~~~~~~
一起身就周身都痛~~~~~~~~~~
不過一陣就冇事啦.................
但係又係咁咳同打乞次.................
一定又領野啦~~~~~~~真係好冇用呀你~!!!!輝b~~~~~~
去左睇醫生......又side左媽子120兩~~~唉..............
醫生話我感冒~~~~~~~
聽日就係足球男乙學界賽最後一場分組賽~~~~~~~~~
我冇得踢啦~!!!!都怪自己冇用啦~!!!!!!!!
唯有祝願佢地可以勝出進入複賽啦~!!!!!!!
咁我就可能有得踢啦~~~~
聽日媽子就要同我姑媽~仲有佢條村d人去旅遊啦~~~~~
真係好~!!!!!!!要去一個星期~~~~~~
又冇得見倒媽子啦~!!!!!!!!> <
希望佢可以平安返黎同埋可以玩得開心d啦~!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-11 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 64 | »
|