今日係4月31日~~~~~星期日~!!!
我朝早去左睇女丙比賽~~入8強~!!!
win左呀~!!!!第一局~25比23!!
第二局~~26比24~~!!!
大家都打得好好~!!!!!唔錯...........
開波都幾穩~第二局好緊張~!!!打得
我地本身係落後緊~18比23~~
之後我地好勁咁樣連拎4分~!!!!22比23~
仲差一分炸~~!!!仲加緊張~!!!!不過................
佢地又拎左一分~~22比24~~!!!
士氣大增~!!!!不過我地以絕望變成希望ge想法~終於都~
連拎兩分~~~打durce!!!!!24比24~!!!
好緊張~~~知盈開波呀~!!!><
佢已經開左3個啦~!!!!過曬網~!!!
依家打durce~佢仲加緊張~~~佢一開~過左去~
仲拎埋一分~雖然唔係ace~都好好~!!!
25比24啦~!!!!反超前~!!!!勁呀~!!!
又到佢開啦~!!!我地個個都好緊張!!!(100%)
點知佢地一傳過黎~跟住唔知邊個車個波過去~!!!
佢地接一傳唔好~!!!so~
我地win左~!!!!!店呀~!!!!!好勁~!!!!
下個星期六~!!!爭入四強~!!!希望女丙可以順利入倒啦~!!!!
之後我地就去左舊咖啡灣bbq~!!!
玩得好開心呀~!!!個個都玩到濕曬~!!!
真係好開心~!!我又同欽組隊~打左一場沙排~!!!!
雖然輸左~!!!9比15~!!不過都好好玩~終於都試過左啦~!!!下次一定可以打得仲好~!!!
今日真係玩得好開心!!!係一個好好的回憶~!!!^^
5月1日~!!!!
反面今日冇乜野玩~!!!!
響屋企做下功課~睇下電視~!!!!咁
冇出街~!!!!聽日又要返學lu~!!!個假期咁又過左啦~!!!d時間過得真係好快~!!!!
唔通真係留唔住~?!?!?!
希望聽日過得開心d啦~!!!!^^ |