| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 4 月 25 日 星期二 |
 |  |
| ~衰左兩科呀~!!!!!!!><" |
今日係星期二~~~~~~~
dUT卷派得7788~~~~~~~~~
差得都幾差下呀~!!!!!!!唉~~~~~
英文有80分~~~~~~~不過~~~~~
maths先得53~中史先得~63~~~
呢兩科都出曬我d預計~!!!!!= =''
geo有77~is有77~中文有74~
唉~~~~~~~~~俾呢兩科拉低左個平均分~!!!!
唔抵~!!!><"都唔知個名次會唁會跌架~!!!!死火啦~!!!!
當每次有一科有進步果陣~~~~都硬係有一兩科個分數都會低~!!!!
都唔知點解~!!!!!!!好似今次咁啦~~~~~英文進到baba聲~
偏偏maths就低到乜野咁~!!!!!唉......................
仲有h.未派~我諗都唔會高分架啦~~~
因為每次呢科都會低分~!!!!
都係唔講呢d野啦~!!!!
講番我最中意ge排球~!!!
今日女丙同趙中e女丙打友誼賽~~~~~
第一局~先失一局25:21
響第一局~大家都係以開失波同默契唔夠失分為主~~
到左第二局~~~都失左~~~!!!25:23
第二局入面~~~~大家ge默契有改進~~不過d一傳同set波有好多問題~!!!!
d一傳唔知飛左去邊~~~~dset波~就去曬網到~一係就篤出界~!!!!
大家要下多d苦功至得啦~!!!
第三局~~~~win番一局27:25~~
但係都唔係打得幾好~!!!!總括黎講~
今日d狀態都唔係太過好~!!!!
依家仲有4日就係淘汰賽~!!!!大家要努力d啦~!!!!
希望佢地可以順利進級啦~!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-25 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 |  |
| !~返左黎啦~!好好玩~ |
今日係星期二~~~~~~~~~~
返左鄉下幾日~~~都好好玩~~~~~~~~!!!
又見倒我個姪仔.........啦~~~~~
佢又大左addadd呀~!!!!!!!好開心~~!!
返到去~~~~佢又識笑~~又識"yaya"咁叫~!!!!!
好得意架呢~!!!!!!!希望佢快d可以坐響度啦~!!!!!!
今個假期好多功課做啦~~~~~又要開始作戰啦~!!!!!!!
真係唔知點算好....就黎派卷啦~!!!!好緊張好緊張~..................> <"
依家仲有7日~~~~就返學啦~!!!!!真係快~!!!
話咁快就要返學~!!!!!!!仲有兩個月倒就升form啦~!!!!!!!
好快~!!!!好快~~!!!!!
今日講住咁多先~!!!!!!
希望聽日過得開心d啦~!!!!!^3^ |
|
刊登時間︰2006-04-18 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 64 | »
|