| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 |  |
| !~~最後一日~~! |
今日係星期五~~~~~~~~~
係返學ge最後一日~~~~~~聽日又星期六啦~!!!!!!
我d流感都好左好多啦~!!!!!
真係感謝神同我自己............
今日又冇乜野做~返左屋企食飯~!!!!!!!
響學校冇打波~!!!!都好耐冇打啦~!!!!!!!!!
希望下星期一有得打啦~!!!!!!
今日放學之後.......冇留響學校.............又返屋企~!!!!!
打winning8同埋睇我最中意睇ge寵物小精靈.......正呀~!!!係最新架~!!!!
唉...................之前錯過左好多集呀~!!!!!!!side曬呀~!!!!!!!
依家追返~!!!!!!!店呀...................
原來winning8都有歐洲聯賽冠軍杯架~!!!!!正呀~!!!!
我依家響b組~!!!!成績係一勝一和~~~~只要下一場和就得架啦~!!!!!
好好玩好刺激~!!!!!!
希望聽日可以開心d啦~!!!!!!講住咁多先~
|
|
刊登時間︰2006-03-31 08:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 3 月 30 日 星期四 |
 |  |
| !~好唔好呀~! |
今日係星期四~~~~~~~~
話咁快又差唔多過左一個禮拜啦~~~~~~
真係快~~~~~!!!!
今日測maths~!!!!都幾簡單下..............
好快就過左成個朝早~~~~~~~
下晝返左屋企食飯~~!!!!
之後果兩堂聽講座......................都幾好玩~!!
果張櫈仲好坐~!!!!好舒服呀~~~~~
放學啦又~~~~~打社籃決賽..............
不過我冇睇~~~~去左miss ho度補英文~~雖然之後仲未打完~!!!!
不過我都係返左屋企~!!!!!!
聽日就係星期五啦~!!!!!幾快~~~~~
得個病呀~!!!!仲未好~!!!!唉................
d抵抗力真係差....................> <"
真係快d好呀~!!!!!!
希望聽日開心d啦~!!!!
講住咁多先~我都要休息~!!!! |
|
刊登時間︰2006-03-30 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 64 | »
|