今日係星期六............
我早上11:30同janet佢地成班人去左傾d關於義工既野~!!!!!
仲玩左一d好好玩既遊戲~~~~~~~
其中一個叫隔空取物.........我諗.............
果個空間有4尺咁遠..~~~玩法係身體唔准店地......去拎入面果d野~~~(響地面架)
我地挍盡腦汁同埋睇下另一組既少少野~~~~就變左一個方法~
最後我地以10:9win左呢個game~!!!
at last~我地仲以差不多全勝既姿態~win左個第一~!!!!!!好有成功感.........wakakakakaka~~
下晝.....睇mvp情人大結局~~~好好睇~~~~~小希同臣風一齊左~~~~啟穗亦拎左學界冠軍~
係一個大團完結局~~!!!我中意~!!!!!!>3<
下個星期六.........我仲中意.........有一套關於排球既劇集推出~~!!!!!日本拍架~!!!!
超正.............正正正正~~~~~~好期待呀~!!!!!!快d下星期六就好啦~!!!!
個時間同mvp情人一樣~~!!!!逢星期六...下晝5:30!!!!
大家記住支持呀~!!!!!!!
今日過得好開心呀~!!!!!希望聽日過得仲架開心啦~!!!!!^3^ |