今日係星期五.........去左左水圍義工中心排畫劇~~~要準備去............
老人院做義工表演呀~~~~係去氹d公公婆婆開心既~~!!!
個個都好努力~~~~好認真.........><"""
中間都有少少搞野埸面出現呀~!!!!個個都玩得同排得好開心~~~~~!!^^
下星期一~~即係5月17日就要去表演啦~~~~~~~我諗個個都會好緊張~~!!!!!
不過我就因為要去camp~~所以冇得參與今次既活動呀~!!!!!><""""
不過之後果d如果唔撞期既話~我一定會出席架~!!!!!!
希望下星期一~~~咁多位既表演會順利完成啦~~!!!仲有呀~~~
希望可以令到d公公婆婆開開心心~~!!!!
返到屋企之後又係冇野做~!!!!
睇呢個''新排球女將''~~~都好好睇呀~!!!
富士見打入左全國賽既決賽呀~~~~~~~!!下一集將會同神奈川實踐爭全國冠軍~!!!
一定會好好睇~~~~!!!
響最後~雖然星期一冇得同咁多位好朋友一齊去做呢個show~~
不過我會支持大家~~~!!大家要努力哦~~~~~
仲有就係183club又黎香港啦~~~!!!好開心呀~~~今次一定要拎倒佢地個簽名呀~~~~~!!!>3<" |