``___要日日寫曰記又真系幾支力架喎xD ]
希望5好放棄寫日記啦___日日寫先有意義加嘛 = ]
今日系DAY3``又系照常返學NA``好正常,,,,,
今日又系7點起身牙``不過今日做野快左囉,,,,,
7點11左右就出門口NA``今日返SCHOOL正正常常囉xD..
終於5使再起跑返學NA>V<"舒服好多___]
無聊既早會之後____又行上6樓``2E的班房,,,,,
第1堂``系堅堅教既MATHS耶``
今日佢系甘教平方OR平方根``都OK好易上手姐 = ]
仲抄左好多筆記自已SEE牙>V<"
第2 AND 3 堂都系I.S_____又見KAI彭喇...."
其實I.S成日都5明KAI彭講D乜架,,,,,
可能我個位系背向老師____仲有我I,S堂成日傾計``
最重要系___KAI彭講書吸引5到我去聽,,,,HAHA ]
只系今日DO左D實驗``我同YELLOW仲唱東方之珠D歌__
我地系``靚聲靚女2人組___TWINS``哈哈,,,,,
小息___留返IN課室``睇戲牙xD``
我地班D男仔玩「隻揪擂台」牙``鬥打WIN,,,,
最好笑系``打輸左戈D仲起度笑笑口___真系恐怖T︿T"
小息之後``中文LESSON____]
MRS LOW終於今日返左NA`` 今日做測驗__"
都幾ESEY``BUT做唔哂耶_____"
差2條問答AND作文部分牙,,,,,,真系丫...."
ENG 堂``又好似去左街市出甘NA___好嘈牙 = ]
今日胡浩AND倫調左位``MRS CHAN叫佢地坐返原位``
佢地死5坐``MRS CHAN又起度鬧NA``
唉``我做老師就由佢NA``佢再嘈先再鬧NA,,,
] 好似佢甘``又哂左好多TIME去鬧人``5使教NA甘,,,
好彩有兩堂ENG姐___今次又LISTENING NA``
LUNCH TIME``返HOME 食___]]
同Tsz敏食完約埋返SCHOOL``]]
跟住READING堂____有個KAI子老師代課哇,,,,
佢連我食糖都5知耶>V<"
電腦LESSON``朱永倫好KAI牙``
乜電腦室D電腦成日HAND架``我一堂HAND 2次]]
MUSIC LESSON____MISS播JOEY既演唱會``
好開心____好投入聽``哇卡 ]]
唉,,,,,,軒佢地牙``播"世上只有"戈陣系咁話JOEY___"
播"明日恩典"戈陣又口upup跟住JOEY唱___"
JOEY系好系唔好都比你講哂NA``又撣人又跟人唱 ]
咁對JOEY``好激氣牙___BUT算吧NA``
放學____唔返DANCING``因為不嬲都冇返,,,,,,
SO同YELLOW去左陽光打機xD``我試下玩瑪奇__]
佢又教我玩``原來幾好玩架____最衰我部電腦裝5到NA``
返屋企之後``扮DANCING完返___
開NOW電影台____做獨家試愛``好好睇,,,,
方力申AND STEPY 真系好合襯牙>V<"
P,S..." Hei兒話CPS問佢``我個日記PW系乜``
好彩Hei兒醒目姐___冇比到佢``卡卡 ]
今日同YELLOW去完TOILET出黎,,,,,見到KA怡同佢``
CPS好似好惡咁望我地牙___真系好恐怖牙>V<"
分類: 未分類 |