``___哈哈 ] 尋日訓覺,,,,,,又發埋D怪夢NA = ]
唔知點解呢,,,,,次次發夢夢到既野都系差5多既,,,,,,
今次呢``又夢到KA怡瞞住CPS,,,,,偷偷地同我地玩牙>V<"
又系一件冇可能,,,,,天馬行空既事 xD = ]
今日 GET UP都幾凍架,,,,不過要起身都5系好難姐``
牙媽出左去買早餐比我戈陣``我又乘機訓左好幾分鐘__]
顧住訓覺,,,,,連辮都未梳好牙..." 明知自己整得好耐>V<"
整完頭,,,,食埋早餐NA``已經8點新聞NA___]
好急甘行返SCHOOL,,,,,比尋日LATE左好多NA``
又要開跑NA``唉___日日返學都要起跑架>V<"
好彩又冇遲到姐 = ]
返到SCHOOL``個校長又講埋哂一大堆野__講左勁耐牙=]
我個書包又勁重,,,,,佢又講左甘耐``
上到課室``真系咩到好痛牙>口<" KAI架``]]
第一堂系中文堂``以為MRS LOW會返NA``
點知,,,,,佢又系冇返牙xD] 個個5系溫中史就訓覺``
而我呢____緊系訓多陣NA``HAHA = ]
2堂視藝``好悶牙___同Hei兒佢地傾左陣計,,,,
跟住福名畫又要人上色``我地又冇帶顏色喎 = ]
``[我偷偷地出左馮s!r到拎左佢氣幾支木顏色,,xD]
我地上完色之後``又擺返出去___咸魚望住哂``想報串 ]]
唔知馮s!r知5知我拎過又擺返呢``?"
哈哈___KAI Y!n幫我作左個 [古靈精怪」牙xD ]
小息___留返系班房``]
跟住普通話堂``狂READ書____咸魚又嘈住哂,,,,
ENG堂``今日NRS CHAN知我調左位``又5比人調 ]]
成堂ENG``都好似聽5到MRS CHAN教甘__"
成班男仔恰MRS CHAN牙``好混亂xD ]
ENG堂戈陣``我又喊NA``
見到Tsz敏同Hei兒傳紙仔___5知點解又喊``
一系__可能我見到佢地傳紙仔``我又5知佢地up乜``
二系``傳紙仔令我諗返起____舊時CPS同朵傳紙仔``
點解又無端端諗佢牙``? 我想忘記佢牙,,,,,,"
中史堂``林s!r又串人NA``好搞笑AR = ]
岩岩喊完``見到林s!r串人____又笑返NA>V<"
抄左D筆記``跟住岩岩好落堂___]
LUNCH TIME ]] 同Hei兒去M記食``
返黎READING 堂``堅堅上``我又訓左陣 ]]
MATHS堂,,,,,聽住佢講分解乘除``都算明白NA``xD]]
最後系I.S堂``又同人傾計___傾我地個樣xD
Hei兒個頭比我地研究AR``笑死我NA>V<"
YELLOW個樣其實好令``只不過佢少女藏刀``e家先發現xD
傾下笑下就放學NA``哈哈哈,,,,,,,
今日連生送左隻大鼻鋼牙公仔比HELEN牙``
連生甘破費AH____琳女都唔LIKE佢NA,,,
BUT``隻公仔成8x至12x蚊架____]
HELEN又5可以因為禮物而接受佢,,,XD
放學Hei兒要輔導ENG``所以我自己走先NA``
去左電腦室玩陣``之後返HOME___]
行到公園``有D基督徒捉住我SAY主``好快甩身NA]
返到屋企___做左小小MATHS``跟住又訓左陣``
由6點訓到做高朋滿坐AR``跟住就開電腦玩NA``
P,S..." 上年既今日``系我第一次比人飛___]
無端端比人飛____又系CPS教我點做,,,,,
點解你戈陣要同我玩牙,,,,,?
我回憶中仍然5可以FORGET到你牙"!
分類: 未分類 |