[___今日好HAP__因為巳經考完試NA...." ]
今日只系考COMPUTER乍=] 好快就放學=]
我系度諗____自己系唔系溫得最博命既1個呢,,,?"
↑唔系我自願要溫,,,,,,而系比人迫牙xD ]
9點幾就放,,,,,,,個天又落雨____刻人僧牙..."
``雖然話就話考完哂姐_____但系悶死人]]
冇節目先系最慘牙..."