``__今日寫左我07年第1次既日記 ]]
考試NA,,,,,,已經考左5日NA``
除左今日既ENG卷_____其他刀好容易..."
ENG卷真系好[難到]好白痴牙>V<"
簡直系完全唔知點做牙T__T" ]
最好笑系KAI Y!n``佢做ENG卷既時候__"
我地份ENG卷有部份閱讀理解好難加麻``
KAI Y!n就做左戈部份閱讀理解成45hrs]]
佢連後面刀未做牙>0<" 結果又系做唔哂xD
KAI Y!n牙``你應該做左易戈D先``
難戈D系最尾先做___一定冇問題架>V<"
呢幾日最激氣系考中文作文..."
YELLOW以為自己作文好叻咩``
作左7XX字姐``使乜一考完就向人哂命牙..."
作得多``唔系代表一定高分囉``
到時先睇下系我高分OR你高分牙``!
日記系SCHOOL改好左``改得好苦T__T"
傷風好辛苦牙T__T"" 成日鼻塞``鳴...嗚>デ<"
P.S..." 好掛住你牙``好驚時間會沖淡我地___"
笨軒考試加油牙>V<" 考完試我地唔會再見嗎..?T__T"
分類: 未分類 |