| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
| 2009-05-13 |
分類: 未分類 |
金日超熱啊呀!!-3-就黎溶左我-0-
放學原本諗住去打波..點知冇埸-3-
去M記HEA左勁耐..3個女仔係咁講..KEN同子菜好似好無奈XP
跟住都係商務HEA左半粒中@@
---------------------------
面目可憎
我好憎-3-
|
| 出世時間:2009-05-13 09:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 呢呢呢XP |
分類: 未分類 |
金天天氣Beautiful=] 第一天考試呢`好鬼煩呢` 好多野溫呢` 個腦就黎爆呢` 可唔可以唔考呢` 快D考完就好呢` 我係唔係好多呢呢` 下次打就唔會呢` BYE BYE呢XD |
| 出世時間:2009-03-19 07:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 加油啊!`神奇菜心XD |
分類: 未分類 |
太耐冇打啦` 金日打下啦=] 不過金日冇咩特別-3- 唯一一樣要講既就係`.... 我刪除左同MCD既通話紀錄=) 我係唔係好叻呢XD` 我做到啦..;D --------------------------- 就黎考試啦 我都開始溫書啦=] 金次唔可以衰架-3......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-03-13 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 16 日 星期一  |
2009-02-16  |
分類: 未分類 |
如果有一日分手了.. 我唔知佢諗緊咩..忽冷忽熱完全難以捉摸... 已經唔係第一次諗分手啦`但係金次感覺強烈好多 同佢一齊3個月啦..只能慨嘆戀愛係先甜後苦` 每種感覺都刻骨銘心,...... -------------------------- 依家我地只係名義上既男女朋友 感覺只你同普通朋友一樣` 咁樣我更懷念我地未一齊個陣既美` 個種心跳既感覺 -------------------------......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2009-02-16 05:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
| 2009-01-23 |
分類: 未分類 |
金日去打波`成日都handshot-3-好痛啊!!! 死人姚子軒..好似食錯藥咁..擺明成個波掟過黎!!`好想打佢.\/. 3點幾去Rainbow飲野..勁好笑=) ------------------------- 金朝9點幾醒左..冇起身..訓係到諗MCD`好掛住佢啊XD
好愛你啊MCD!!`
|
| 出世時間:2009-01-23 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 23 | »
|