| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| 2009-09-09 |
分類: 未分類 |
彤子生日大快樂!!!
記住開心D啊;]
凡事都仲有我地,有咩唔開心都要同我地講 (朋友既用處就係咁架啦XD)
-----------------------------
金日好攰-3-
因為上DT企到隻腳超痛
返到黎先知膝頭瘀左-0-
一返到就訓..好爽啊~
|
| 出世時間:2009-09-09 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
| OMG |
分類: 未分類 |
F.2好辛苦啊-3-冇樂趣-0- D人又唔識..上堂又悶.... 唔想返啦T^T 好掛住1A啊`~~~ 好想時光倒流;] 聽日又要上PE..唉! ---------------------------------- 太多不可思議啦~!!! 真係唔明-0- |
| 出世時間:2009-09-07 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 好耐冇打了` |
分類: 未分類 |
好耐冇打了` E幾日都係屋企HEA-3- 朝朝都起碼12點先訓醒` 早餐都慳番@v@ ----------------------------- 冇野講啦-3- |
| 出世時間:2009-07-07 09:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
金日一返屋企...就訓@@ E幾日都好眼訓啊-3- 仲5日就考完試;] 星期一MATHS啦...好驚又fail...被桃桃笑T^T ---------------------------- 加油!! |
| 出世時間:2009-06-12 07:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| 2009-06-09 |
分類: 未分類 |
考試啦... 金日個D好陰人啊-3- 煩死左-0- 好想快D考完..但係金日先第一日T^T 聽日GEOG..''復古美少女''教得太好啦..好到都唔知溫D咩好`- - ---------------------------- 加油!!.\/. |
| 出世時間:2009-06-09 01:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 23 | »
|