| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| 放假 |
分類: 未分類 |
金日放假..但係我7點幾就起左身-,-
可能因為金日係星期四..唔慣太遲起身-0-
陣間要去買bbq D野..唔知又要洗幾多$啦T^T
不過好期待聽日XD
一定好好玩=]
---------------------------------
琴日WING佢地聯校番黎就比黨sir照肺
真係慘=[
|
| 出世時間:2009-10-29 12:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 14 日 星期三  |
| VERY HAPI!!;] |
分類: 未分類 |
金日太高興了!!~ 太好啦XD 開心到好想跳舞啊 哈哈哈哈~ 不過依個係不能說的咪咪 BYE BYE 哈哈! |
| 出世時間:2009-10-14 06:50 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 出世時間:2009-10-10 09:18 PM |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
琴日同屋企人去北區公園功遇桃桃,魚蛋.. 佢地話我唔換3(其實我換左,仲沖埋涼-3-) 其實佢地就冇換仲話我.\/. ------------------------------- 金日訓左好耐- - 因為功課好少XD 聽日又要返地獄啦Y^Y |
| 出世時間:2009-10-04 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 中秋節快樂!! |
分類: 未分類 |
琴日中秋前夕 同ex.1A一起食飯:] 一開始D男仔好煩走黎走去..黑人憎 不過搞左一輪,終於食得- - 我同堅堅坐,因為有好多野傾XP 同埋唔知點解我好似佢呀媽-v- 之後去左北區公園玩.. 我攞左熒光棒做頭''ku''超型;D 玩閃避球..好好玩但出左一身汗又好口渴 跟住好多人走晒..我地就玩誠實大膽..唔high 不過發現靚仔皓驚爆氣球;......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2009-10-03 05:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|