| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
金日係最開心的一日*v*  |
分類: 未分類 |
金日唔講其他`
我只講一件令我開心左成個下晝既事!!!
我差DD就撞到佢啦..好近啊
心跳!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哈
哇哈哈~!!
|
| 出世時間:2009-11-16 08:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
| 三好+一差;] |
分類: 未分類 |
金日係有三好的XP 第一好:好天氣=] 金日天氣真係好好好XD 好鍾意依家既天氣啊*v* 希望唔好熱番-3- 第2好:好事情 我金日見到好多次佢啊XDD 而且放學同皮皮等WING&彤子..(好慘) 係A2門口見到佢上落各一次;) 係操場見住佢打籃球,哈哈XDD 第3好:好心......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2009-11-13 08:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| 唱K |
分類: 未分類 |
金朝去唱K..一去到都未開門- - 我地9點幾去到等到10點-3- 唱左好多歌,仲唱晒張芸京D歌XDD 不過如果蔡嘉都係到就好lu,因為可以同我一齊癲;] 佢地話我可以去做歌手,WING去選港姐XPP哈哈~ 我地唱左2個半鐘. ------------------------------------ 跟住WING的mama話要同佢食lunch.. 佢唔想..我地又唔想咁快散 所以一齊做左場戲-0- 好假啊- ......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-11-07 07:16 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| ;D |
分類: 未分類 |
金日放學倍彤子佢地去整埋CL個個野~.~ 之後佢地去打藍球..超搞笑XDD 笑到肚痛..佢地講D野好得意=] ---------------------------------- 跟住又同彤子買文具.. 去到間野門口見到猩猩..佢同我Say Hi 我掛住同佢HI唔記得左入去..勁白痴-3- ---------------------------------- 金日我又見到你啦,不過都係唔敢確定你係唔係-3- 不過我......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-11-06 08:02 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| OMG |
分類: 未分類 |
金日放學去M記講不能說的咪咪XP 太high了..人地都以為我地癲左-0- 佢地講晒D祕密..我就被佢地逼供-3- 都係等我做好心理準備再講你地知啦;] ------------------------------------------ 其實如果佢地早D問我我都會講..BUT金日實在...不太高興呢-,- 哈哈哈...唉...問世間情是何物,直教人生死相許=0= 算了吧- - |
| 出世時間:2009-11-02 08:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 23 | »
|