| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| MERRY CHRISTMAS!! |
分類: 未分類 |
Merry Christmas!!;]
祝大家永遠開開心心=]
學業進步
身體健康
快高長大
開心快樂!!!
金日的事補打-0-
因為好攰-3-
聖誕快樂,但唔好唔記得做功課xp
|
| 出世時間:2009-12-25 11:07 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| Sports Day2;] |
分類: 未分類 |
sports day2
金日班際.. 我朝早同班旗搭的返-v- 班旗好靚啊XD ------------------------------ 影左好多相..要叫CY俾返我XP 好鬼曬啊金日,件3又吸熱-3- WING又攞牌啦-3- 班接力雖然冇名次but都係好開心=] 行3000..一邊嗌2C一邊行XD 放個陣我地冇影班相,話1月4先影=......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-12-22 07:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
Sports Day;]  |
分類: 未分類 |
Sports Day1
我係short put人XP WING屈機..破紀錄,拎金牌-3- 我都想要啊`!! 差唔多成日都係田徑場...企左一日-,- 腳都冇左T^T D人/人超勁..睇到我O左-0- LUNCH去左搵小新=] 朱朱冇左一串魚蛋@v@ 下晝社接力唔關我事- - ------------------------------......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-12-21 08:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 神奇XD |
分類: 未分類 |
金日christmas party,都幾好玩;]] D野食好味,我好中2曲奇啊,真係好好食*v* 玩SA D game..好好笑 大電視我玩到好激動-,- 之後成班依野我就狂影相XP 好多人既食相俾我影到,哈哈 ---------------------------------- 之後返屋企換3出黎打波.. 去區場又去紅場, 係紅場同3個唔識但係好勁既人打 我真係好勁架..我入左4球啊XD......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-12-18 09:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
| 2009-12-14 |
分類: 未分類 |
個個都打,我無理由唔打既-0- 當有很多人不滿的時候,就要檢討一下自己了` 同學~請尊重自己和顧及他人感受=] -------------------------------- 金日中史唔太難but好多野寫 仲有3日就考完試啦~ 真開心=] 明日IH,背答案-,- -------------------------------- P.S我愛劉翔XPP  ......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-12-14 02:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 23 | »
|