| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| =] |
分類: 未分類 |
金日終於都派晒卷啦XD
AllPass!!拍手~~XP
hist好開心因為第5啊;]第1次`
PTH唔甘心-3-
PL好搞笑*v*
個啊sir都好好人=]
-----------------------------
發覺最近洗錢如洗水
真係要慳D啦..如果唔係會破產(雖然唔係第一次- -)
-----------------------------
不後悔=]
|
| 出世時間:2010-01-07 11:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
好大風- -  |
分類: 未分類 |
陳陳生日快樂!!; ------------------------------- 金日勁大風- - 返學個陣,個頭唔洗要-0- 中文自修..好無聊,都冇咩可以做-3- GEOG教書,都係無聊@@ Oral搞笑..IAN D表情同叫聲真係令人噴飯XP LUNCH有8個人@@ 朱朱同堅堅好好笑XD -------------------------------- PE跑9分......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2010-01-05 06:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
派卷-0-  |
分類: 未分類 |
第一日返學 完全不在狀態內-,- 成個人唔知點,好唔真實既感覺@@ 不過我都知金日派左卷既*v* 所有卷都唔上唔落..唔高但又唔算低喎-0- 我都唔知點.... ---------------------------------- 聽日冇卷派- - BUT有PE..又唔知做咩啦-v- |
| 出世時間:2010-01-04 08:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
| 2010-01-03 |
分類: 未分類 |
首先要補祝大家 新年快樂 Hapi New Year;] 話咁快就一年啦~ 真係一串光陰一串金,串金難買串光陰啊~XP 希望2010開開心心 ------------------------------------ 話咁快就開學啦~ 我岩岩先做晒功課XD 真係唔想返學啊-3- 要對卷啦..雖然覺得自己考得唔錯BUT都會驚-,- 仲有一件大事就係壁報--......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2010-01-03 01:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|