| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 我愛劉翔`!!!!! |
分類: 未分類 |
金日劉翔好勁啊..
我係sofa訓覺...電視一播佢,我就醒左啦..
我都好驚訝..原來我同劉翔有心電感應XP
--------------------------
考試很輕鬆=]
金日的MATHS..太easy了XDD
好想快點考完..去玩耍;]
---------------------------
最近周身酸痛,好鬼攰-3-
|
| 出世時間:2009-12-11 09:46 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
i am a FOOL!!  |
分類: 未分類 |
金日好唔開心啊... 原來一直做緊蠢事-3- 好傻好白痴啊... 依家先知一直以來發生咩事... ----------------------- 點解次次都係考試前搞D咁既野喎T^T |
| 出世時間:2009-12-03 10:17 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
多謝=]  |
分類: 未分類 |
金日生日真係好開心=] 要多謝同我講生日快樂既人..我一定會好快樂XP ----------------------------------- 放學好開心..多謝CHU,WING,TUNG仲有皮 我好中2份禮物..我會好好珍惜=] ----------------------------------- 有咁多好朋友真好XDD |
| 出世時間:2009-12-01 08:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
2009-11-27  |
分類: 未分類 |
E幾日都留係學校睇人打波同打波XD 太好了啊=D 金日見到佢好多次啊~!!好開心啊XD -------------------------------- 仲有唔夠一個禮拜就考試啦-3- 好唔想啊`!!好鬼驚tim啊T^T 都冇溫過書..死得啦=3= 不過我會加油架`!!!!.\/. |
| 出世時間:2009-11-27 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
哈哈`  |
分類: 未分類 |
我岩岩開電腦開左幾個中-,- 我好想將部腦五馬分屍.\/. 真係好黑人憎-3- -------------------------------------- 金日同琴日都去睇人打波..哈哈~ 真係好好睇啊XDD 賞心悅目XP 唔想返屋企- - 金日走個陣終於可以跟蹤佢啦..不過原來佢坐火車喎-3- 好唔hapi囉`!! ---------------------------------------......
(閱讀全文) |
| 出世時間:2009-11-20 10:22 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23 | »
|