XD!
金朝* 諾諾打尼嗌醒我 .. 開心啦!!?* .. .. "XD 番學學.. ..* 英文* 無咩出過聲咁 .. 寫信 !! .. .. 君妹 .. 岑迪欣同埋嘉嘉囉 * 仲未回哂比佢地 ..* 小息 ..比左君妹囉..!!` 音樂* 同嘉嘉考唱歌 .. SD訊息* 繼續寫信*----" 同豬勁賢鬧下交咁.. 好有問題囉* 點解佢D TASTE 可以咁 GOOD架? 搵隻『篇福』做我牙嫂..真係GOOD爆囉 .. ..* 算.. ..你既事.. 我無權理 .. !` (篇福VS大豬*).. 同嘉嘉笑到乜咁..哈哈 !!@@ 小息* 借書 ..落去食野.. 數學 .. ..難得1日*準時放 .. LUNCH---+ 同牙晴食.. "]` 豬勁賢.. 若若咁囉 . . .* 吳若係咁望住我 .. 唔知想點咁.. =.=* SAMSAM睇我地 .. ..傾下計* 上左去VA室* .. MISS CHANCHAN找我 .. *! 傾到打鐘 .. HAHA .. * 中文* 跟岑迪欣TALKING ..* 失了控 * 放學 .. 珊珊叫我留係度囉* 訓話1番 .. .. 哈哈* SAM 2 好野啦.. 搵岑迪欣激我 ..甚麼意思先?* 超 ..記住你 ..>V<" 係CANTEEN同嘉嘉..晴晴佢地1齊 .. 玩左D野 .. 笑到扒街* 哈哈哈 XDDDD* 走個陣 ..撞到岑迪欣.. 係顯俓傾 ..傾到6點 ..就補習LU ..番到尼 ..玩電腦 .. * 諾諾同嘉嘉都開左個眼仔比我睇 .. XD* 嘉嘉傻了 ..*
*
金朝*.. 實咁早比人嗌醒左 ..D人話喎 .. 訓唔著就打比我..*----喔!!我發緊美夢架MA..* 傾到7點幾 ..打比諾諾 !>"< 唔開心呀 ..番學 .. .. 有得係藍球場排番隊..係GOOD D ..!` 英文 . ..* 走左出去 .. ."”超唔鋸HUNG興榮 .. !`````` .. .. 小息 ..* 有信收 ..君妹比架 .. +HAPPY* .. .. =]* 陪左佢1陣* 比個條HUNG興榮訓話左勁耐 .. 痴q線 * 哈 .... 我都無出過聲既:::* 得岑迪欣講 .. *---` 通識* 比人記左個書面 .. .. *樣衰* .. 頂* 又記 .. ..'' 回信比君妹* ..=*中屎..寫多左封信比嘉嘉* 隻野嗌我熊貓.. 呠>V<* 多得SaMSAM啦 .. *----]小息* 陪君妹.. .. 哈* !=-= 比埋封信佢.. " 同SAM玩下咁 .. *中文.. 係咁鬧D KAI子 !! 勁煩囉佢地 .. ON9架 !!! .. ..* 我覺自已留心左..!@@ 哈哈 ..* LUNCH* 收到好多心心.. 君妹比我架.. 6張信紙 .. 勁呀 !! 嘉嘉都比左封信我 .. 開心開心* 哈哈 .. 同筠筠食 ..* XDD! 家政 .. GOOD* 炒飯測驗*---`' 明顯合作性不夠啦..* MISS話我地 整得最好味喎..呵呵 * OF CAUSE LA! 同嘉嘉 ..晴晴個D 落去* 個隻何駿樂叫我係CANTEEN等佢* .. 比野佢食架MA 魔術* ..笑爆咀* 勁唔鋸D人囉 ..牙哥..牙哥* 好撚野.. 黑人憎!! .. * 係CANTEEN* 傾下計咁 .. FISH.. 樂樂..羅燊燊陪我走* .. 番到屋企 ..同諾諾講電話講到 我老豆番* 幫牙煙串人 ..!! 搞到我咩都無做到 .. 岩岩打左比諾諾... 掛住你呀 !!/\/\
MISS U*
金朝 ..* 打左比諾諾 !! 勁掛住你BO ..* 講到我真係要出門口 ..就收線LU* 都幾趕 ..><" 數學* 睇住佢2個傻仔講野 .. 真係笑死我..哈 有時好得意呀!!`XD* 同諾SD訊息*小息 ..+ 做左D咩呢 ..?!! 英文.. * 勁大聲話孔興榮..笑死 ..* 哈* 上堂個陣 .. 同岑迪欣勁暗串..牙SIR無聲出WO. .樣衰**** 豬勁賢玩電話.. 笑到我肚痛!---" 我地3個好似過份左.. 比孔興榮嗌哂我..岑迪欣..豬勁賢起身.. 哈哈哈 ..* 比佢訓話左幾個字* 小息* 同岑迪欣落去食野 .. ... .. 上左去搵玲LING* 勁開心BO* 地理全班最高分 ..呵呵!! 叻女呀 .. ..讚下我啦 ..* SAMSAM 知左 ..都話我勁BO* 請我食珍寶珠 ..哈哈 * 佢叫我同謝老雞講 .. 哂下命咁.. 比我出去食WO* 同嘉嘉去左講 ..哈哈* 希望真係得.. PE* 打排球* .. ..傾計* 佢地話去CAMP WO ..* 我又覺得未必去得成 ..--+LUNCH.." 好小人炸 .. .. 我..若若..牙哥* 玲玲睇我地 ..勁衰格囉豬勁賢 .. 同玲玲講我有仔.. 痴左邊條線呀??? 佢唔受得秘密架.. 1陣同吳廷秀講呀.. 個陣..勁想郩你!!@@ .. 係訓導室做野* 嘉嘉 ..晴晴尼左 ..* 出到去 .. 牙煙同我講話會搜書包WO... .普通話 .. .. .. 同佢地講左陣 ..就訓LU* IS ..都係 .. 淨係知若若 係咁望住我* 唔知做乜 .. 放學 .. 同岑迪欣搵玲玲做野.. 又無野做WO* 去CHAN 2到 .. 搞搞下 ..知道D野咯.. 口矣..牙簽又有麻煩 ..* 同SAM SAM 傾下計 .. 勁好笑囉* 食珍寶珠* 係見到個吳廷秀係度.. 篤眼篤臭咁囉* .. 5點幾就走LU* 同牙欣係下面SIT" 傾計* 傾左好多野 .. 好似好耐都無LU .. 1講就唔停咁.. 哈哈* 你脫離到D野既 ..我都得既* 實唔會比你話.. 我似D人啦 .. 哈哈 * 你諗清楚先啦 ..!!`' 補習* 番到屋企*打比諾諾* 我老豆又番WO ..同佢講左1陣 電話炸.. MISS U aR* ----`
>[Oooo]<
金朝 ..* 早左起身 .." 一起 ..就收到D電話 .. * 佢打D時間 .. 都幾岩架WO=.=* 打左比諾諾.. .. 傾到我出門口囉 .. ! 番到去* 很無奈 .. .. 比人調左位 .. 無得同岑迪欣1齊SIT .. 嘉嘉又係 .. 口矣 .. 身邊既全部都係BOY* 隔離係若若 ..斜係樂樂 .. .. 前面係賴耀文..----* 救命 .. 唔開心 .. 同嘉嘉 ..牙欣 傳紙仔!!! ..+ 家政 .. 唔提啦* 又多左D人 .. ><" 麻q煩 --* 小息 .. 唔記得去左邊LU ..* 電腦 .. 同諾諾 SD訊息* 都無乜野做 ..* IS .. 係咁幫佢地抄野 .. 好支力 !! .. ... * 一路SD訊息.. ..*! LUNCH* .. .. * 嘉嘉講D野 .. 有時都幾HURT人 .. 唔好咁話佢啦.. 佢會唔開心架 .. * 同CHAN CHAN傾左陣計 .. **** 有咩做呢 .. 又唔記得 ><" 中文* 作文 .. 同岑迪欣又痴左線.. 哈哈哈哈/\/\* 放左 ..嘉嘉..晴晴佢地要留堂BO* 我去幫LING2做野 .. *等到佢地啦 .. 係下面SIT!! .. 笑到扒街 ************ 番到屋企 .. 同諾諾傾電話 ..* 好掛住你..我愛你*
開心!!
琴日啦.. 開左電腦* D人啦 ..又唔係度WO.. .. 我唔想個D人係度 .. 又係度喎 .. * 調番轉迷好囉..XD' 比D人煩死啦 .. HELP---+ 金朝 .. .. 搞野搞左勁耐 .. 好遲先出門口.." 英文* 同岑迪欣失哂控咁 .. 哈哈哈.. 笑到扒街* 比個HUNG SIR 話 .. 小息.. 借書 * 上去整8達通 .. 真係幾無聊架囉 .. !! 若若話想同我出街.. 佢個理由都搞到我好無奈.. =.=* 岑迪欣又話我 .. 出面得制喇 .. SOR LA* 上中文* 很專心呢 .. 小息 .. 借書* 有野食..!` GOOD@@ .. 中史 ..* 牙邊個..講左句野 .. 搞到我同嘉嘉都很無奈呢 .. 我們只是說笑吧!! 氣氛變哂囉 .. 唔知想點咁 .. .. 唔知D咩 .. 笑左一餐 .. 哈* 地理 .. UT* 識識地咁啦.. LUNCH* 因為豬勁賢個花名 ..AND 嘉嘉改左好多名.. 笑到肚痛*XD!` VA* SD SD下訊息 .. 就無得SD LU* SORRY呀 ..!諾諾 * 勁黑人憎囉D人 ..! 西屎* .. .. . 悶* .. ..訓教'' 放左 .. 即走 ..落左下面SIT .. . . 同諾2傾電話 * 同岑迪欣上左去搵MISS CHAN .. 做功課* 又笑到乜咁 .. .. =`哈 .. 撞到牙煙 .. 開心 * 補習 .. 番到尼 ..玩電腦 .. MISS U*