今日洛去天耀踢雨波^v^
見到陳偉晉-.-
洛雨無得爆佢屎左好多xdd
好好玩
成日控甩個波-.-"
不過入佐3球wakaka^_^
陳偉晉d射波好吊-3-"
得閒再同佢踢=]
今日is堂
個咩咩sail's law
有例子睇番原來好易的=3=
之前只睇條式完全吾明xd
pe堂無出過汗-.-
on9-.-
放學踢波
今日乜事= =
安興比商中b00k左
水邊比西英b00k左
成堆人系5人場-.-
好采都有1球助攻^^
死人鄧子軒只系識話我上年對商中果球
今年仲話想出黎踢 仲要吾系踢後衛
你食屎啦戇鳩糸
得個爆同身位 吾識控波吾識傳波吾識射波 想點撚樣?
我要爭你想打d位有幾難姐 我識野多過你好多囉
練好d腳下功夫先同我講野啦 你再甘貪你龍門都無得你打
我屌
跑山慢撚到= =病完真系0n9-.-
13:10 = = "
maths過得甘快既
乜事=.=
本身有波入架= =
推到洛去拉親隻腳囉屌= =
跟住射左幾腳都吾入-3-"
之後頂波..
一跳 ...
洛地2隻腳一齊抽根
屌= =痛撚到喊
搞到無得再踢= =
破處囉陰公= =第一次抽xd
要傑哥抬我出去haha