| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| 2009-11-06 |
分類: 未分類 |
I.s 收佐皮啦應該xd
無佐8分好似=3=
算啦test姐~"~
無PE堂
聽佐1堂歌
第1堂個miss太煩無得聽= =
第2個miss系甘坐系度 正啦
佢無啦啦走過黎
好采亮哥即拉番我個耳筒洛件衫度-v-
嚇死我
放學踢波
男哥好柒@_@
|
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| 2009-11-02 |
分類: 未分類 |
今日...第二日
我真系好慢.../__\
200米決賽
最尾都好采追到勳哥xd
亮哥真系快到痴媽根-.-
有釘鞋就爽了= =
社際4 x 100 吾錯第三
多謝淫笑kaka
3面銅-_- |
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
| 2009-10-30 |
分類: 未分類 |
今日陸運
一開波就要跑400米=3=
淫笑0n9- -
59秒-.- 我1分07好似-3-...
岩岩快番薯0.8秒拎第三^_^
kaka`=]
跳遠hea佐 跟住去睇跳高
晒到鼻都紅埋= =不過無咩黑到@_@
跟住跑社際4x400
社長話要冠亞軍= =食屎啦
邊有甘易= = 簡樂恆洛佐來跑2隊
第三=] 都好 又有個牌haha
亮哥發癲真系好q快= =
系米都有力爆晒-.- |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 95 | »
|