今日pe堂痴線= =
Julian禁佐個火警鐘= =
全校洛晒黎haha
搞到無佐半堂-3-
跑山cut圈haha
完全吾累a_a
調位..
頂=口=第一行第一個= =
比我坐後一兩格都好牙= =甘q前= =
踢波..
屌 比條友kick親手爭磨薑= =
痛死人啦 番屋企搭輕鐵果時個呀叔件衫掂到我手爭d血= =
件衫紅佐= =
而家d人傻既 洛車要推人
條友話借借啦狂推我 屌佢老母我隔離有人要洛車牙
我好撚想吾讓條路比佢咩戇鳩
著住校服吾撚鬧柒佢
今日去佐睇波
原來10:30先開波= =
去佐幫杰佬買包xd
唉 睇佐上半就要去千色等
杰佬仲要傷埋..輸3比0
唉 激死人啦去到又未人齊早知睇埋先=3=
bbq好好玩^^
我ban佐個排球洛水果時潮脹我沒帶褲換要勳哥幫我汁-v-
搞到佢下半身全濕haha
包吾到底添-3- 不過我食佐好多野
入晒沙對鞋= ="
怡姐好神= = 用個杯cup住隻密鋒= ="
燒完去佐吉野家食夜晚@_@
PE堂hea跑
13:40 =3=
打排球..打到超囧= ="
lunch同傑哥去佐睇普高練波
d黑鬼好正-v-
入hall好焗牙頂
焗到個人呆呆地
踢波完全冇狀態
囧囧下甘= = 唉激死
最尾仲要抽根= =
又系水邊圍小禁區抽= =凸
行番屋企果時勁辛苦-3-