今日Lunch石威同佢地去佐sn打信長= =
石威真系...囧死haha
我地食完野去佐睇機
痴佐石威幾條命玩xd
佢比人打吾識走haha
放學踢波
又比人整傷失頭= =
好鬼痛牙= =
個呀叔教我搞番掂 無甘痛 不過射吾到波= =
一射波隻失頭系度震
之前傷果度又比人整多幾下-.-"
勳哥癲架 佢追住我果時離我2米左右我聽到佢d haha聲= =
搞到我想笑跑吾郁-.-
李智康白車佐- -
好慘-3-
今日出佐去天瑞踢波
同d細路系度玩野= =
跟住踢完去0k買野飲
班細路又黎佐
跟住拎佐杯大杯裝野飲= =
跟住話試味-.-
跟住我地話有無試過比人捉 佢話怕咩姐 同佢講試味囉
= =" 無言了
佢地仲要擺番d杯入去= =
痴線架= =
家陣d細路甘癲既= =
仲癲過劉展鋒-.-
今日Speech Day
一d都吾悶l0r xdd
系乒乓球室捉棋同打機...
仲要呀sir比先正@_@ 聽住歌捉象棋@_@
跟住上去搬野 搬野好正a_a
跟住睇表演 狂傾計-.-
跟住敬送嘉賓走
要企起身但我地後台個個坐= =
校歌又吾洗唱@_@
希望下年都有得跟林銘創做後台啦=]