| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009-12-16 |
分類: 未分類 |
今日幾精神@@
不過lunch捉完象棋開始收皮= =
英文堂更加完全冇精神
真系吊 幾點訓都好
到英文堂就即眼訓
上上下堂直頭頭痛= =吹脹
放學踢波
好鬼凍= = 腳都冰晒
入得佐2球^^
男哥入5球吾知定6球=.=痴線架xd
傻仔羅雞過吾到勳哥=]
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
| 2009-12-08 |
分類: 未分類 |
今日旅行=]
出門口果時仲洛緊雨= =
搭緊車都系a_a
去到開始停雨 呵呵^^
燒野食果時更加停晒雨xd
燒面包好好食^^
我發覺我燒雞翼好令
呵呵=]
我食得最多野-3- 佢地掛住行山
痴佐石威d烏冬食xd
不過我都燒番雞翼比佢地-3-
成班人系度玩pair牌-,-
miss Lam認佐我系譚振威-_-
仲懶醒叫我吾洗望後面= =系話緊我
笑鬼死 |
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| 2009-12-04 |
分類: 未分類 |
中文堂無教過書-__-好似
PE跑山
無啦啦吾想cut圈 2中1大全程跑
得中圈上完樓梯條斜路行-3-
10:32 破佐自己紀錄=] 吾錯吧
CP堂...
初哥同洪爺系度派膠= =
中央廣播系度做畫劇甘-_-
笑佐開頭
放學踢波 好采舊傷無比人整親-3- |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 95 | »
|